Härlig dag.

Blev ingen arbetsintervju idag, utan den blir på måndag i stället. Men de gjorde inte så mycket. Fick gjort en hel del andra saker idag.
Dagen började med att jag och Zilla gick till mormor vid 10 tiden. Åt lite frukost och ringde några telefonsamtal. De var riktigt trevligt, inte så ofta man är hemma hos henne:/ Efter de tog vi en prommenad till hundgården på Lex så att Zilla skulle få springa av sig lite. Men hon var mer intresserad utav den leriga pölen än att springa, haha så jag fick med mig en svart hund hem:P
Vid 2 tiden kom mamma så vi tog en kopp kaffe och åt bullar och pratade lite, väldigt mysigt när mamma kommer:)
Sen följde jag och Zilla henne hem en bit och därefter gick vi bort till Annika och Therese. Dom följde med till hundgården borta vid Öb. Zilla och Ronja busade lite, men Zilla tycker nog att de är skönare utan små hundar i sin närhet haah
Men nu har jag äntligen kommit hem och ska slappa en liten stund innan jag ska börja tvätta! Tur att jag inte har så mycket tvätt... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0