Hundvakt!

God morgon. Igår var en dag då jag var helt död. SOv ju ingenting på hella netten, men somnade vid 6 tiden och sov i ungefär 2 timmar. Sen gick jag och la mig vid 9 tiden igen och vaknade halv 10 idag. Men ändå är min kropp helt slut, så detta ska jag aldrig mer göra om. Jag LOVAR... På nätterna sover man och på dagen är man vaken, så nu har jag lärt mig de på nytt;)
Är hunvakt åt Zilla eftersom att hon löper och mamma vill helst inte har fler valpar. Så hon har bosat sig hemma hos mig och vi har precis kommit in efter en härlig morgonpromenad.
När vi var ute och gick träffade vi på en utav Zillas valpar Ronja så dom hälsa och busade lite smått. Nu ska jag strax iväg till stan på ett jätte tråkigt möte. Hoppas att de går väldigt fort tycker jag.
Men nu ska jag fixa till mig lite innan jag ska bege mig mot bussen!
Dec 10
Zilla tillsammans med hennes 8 valpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0