Jag gjorde det i år igen! :(

Uppe med tupen idag! Vaknade kl 8 idag igen.
Vilken underbar dag det var igår, solen sken konstant så då passade jag på att traska hem till mami med Zilla och busa med dom andra hundarna och självklart passade jag på att sola (lite för mycket) haha.
Så igår kväll så kunde jag nästan inte röra mig. Hade så ont, fast idag känns det bättre..:)
Idag är de rätt mulet ute men kollade vädret och då skulle solen komma hit i morgon igen:D
Hade även tvättstugan i går kväll, men han dock inte tvätta allt, så jag får stå där nere i kväll igen :/ Men då vet jag ju att allt är tvättat och klart! ;)
Nu sk ajag kila ut med vovven och sedan får vi se vad som händer! :)
Zilla och Zac var helt utslagna av allt fotbolls spel och badande! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0