Min dag i bild :)

Vilken skön dag vi har haft idag. Har varit ute nästan hela dagen! :) Orkar inte skriva just nu men här kommer min dag i bild :D

Morgon outfiten.

Zilla & Zac i bakrunden. njuter av solen:)

Sen var de tid för lite solning :)

Tillsammans med Robin &.....

Adrian, efter en fotbolls match tillsammans med Hundarna :D

Lite tjöt med syskonskaran och Yohanna får tillhöra oss syskon nu :D

Linn solade hon med!

Tillslut var det dax för lite glass! Ben och Jerrys med brownie underbart god:)
Ja, det var min dag! Hoppas att ni haft en lika bra dag som mig :D

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek.

Godnatt :)



Hoppas du får en solig dag imorgon!

2011-04-20 @ 00:29:20
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0