Sommar och sol och vi har korta kjol;)

Nu har jag precis kollat på Big brother och ska krypa ner i sängen om en kort stund!
Vaknade åtta idag med, dock vart de väldigt molning ute så jag tog mig en kopp te och sedan blev det en promenad med Zilla. Men sen jädrar sprack de upp och solen sken så glatt på himlen. =)
Jag och Zilla gick bort till mamma, så kom Kim och Yohanna, men sociala jag somnade, hahah så dom gick hem. Sorry för de! haha fast lite komiskt var det ändå.
Åkte hem vid sju tiden och fortsatte att tvätta. Igår tvättade jag mina kläder och idag tvättade jag sängkläder och sofföverdragen osv, de behövs det med.
Länade även Zilla hos mamma idag, och de känns lite tråkigt faktiskt:/ Men jag vet att hon har de bra där med sin kära Make Tyson och sin lilla son Zac :)
Nu ska jag bädda rent sängen innan jag kryper till kojs!
bilden bjuder jag på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0