Tisdag

Så, nu har jag äntligen satt mig til ro:) underbart får jag lov att säga.
Den så kallade bokhyllan kom hit idag, så jag har ängnat en del tid åt att plocka i papper och så. Sen åkte jag och Daniel till pappa och drack kaffe och lånade hans hålslag:P Så nu har jag ordning och reda på mina papper med:)
Sen var de ju dax för dena tvätten, så nu har vi kläder så vi klarar oss:)
vad har vi gjort mer, jo, vi har varit och handlat en sväng mest dricka å lite kakor tills lördag. Sen så borrade Daniel upp den nye hatthyllan och så bar vi ner massor av saker till källaren.
Oj, vad duktiga vi har varit idag=)
Om en stund kommer Mimmie hit å då blir de smörgås med räkor och majonäs:D mummmms
Gammal bild.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0