Dålig uppdatering.

Hej hej..
Har varit dålig uppdatering idag, men jag har haft fullt upp hela dagen..
Vaknade vid 11 duschade och gjorde mig i ordning och åkte sedan in till stan. Lämnade in lite papper och fixade med adress ändringen och sen vart jag på arbetsförmedlingen och fixade mina inloggnings uppgifter, för dom hade jag glömt bort.
Efter det gick jag och mötte min syster, vi satt och pratade lite grann och sen åkte jag hem och träffa Therese och Vildane, vi gick hem till mig och tjöta om allt möjligt. Det var riktigt trevligt.
När dom hade gått plockade jag undan lite här hemma, lagade mat och pluggade lite matte. Sen kollade jag på 112 på liv och död.
Har även hunnit med att söka en massa jobb, så nu hoppas jag att jag får något utav detta. Hoppas hoppas. Nu ska jag dricka lite te och kolla på tv, så kanske jag går och lägger mig sedan. Beror på mitt huvud:P haha nja
Men detta blir nog det sista inlägget idag!
God natt på er.
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: 17 år & Gravid

större, eller nå för vi kan inte bo kvar här hyran har blivit för dyr :/

2011-01-18 @ 22:34:01
URL: http://livetsomintedulever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0