Detta visste ni inte!!

När jag gick i 2:a klass, då var jag 7 år. Då började jag att spela tvärflöjt.
Tvärflöjten är ett blås instrument för er som inte vet;) Enligt mig själv var jag jätte duktig och spelade på skolavslutningar, konserter m.m Jag var även med i orkestern och det var hur kul som helst.
Men när jag gick i åttan alltså 6 år senare, så slutade jag att spela :/ Anledningen till att jag slutade var att jag tyckte att jag var så bra och sen fanns det ett dilemma.. Kompisarna, så där tog det stopp.
Men jag saknar det otroligt mycket faktiskt så jag har spelat för egen hand här hemma, men en dag så tänkte jag att jag skulle börja igen, så jag kontaktade musikskolan där jag spelade förr och berättade att  jag var intresserad utav att börja igen, och självklart gick de. :)
Så på fredag startar jag igen... :D Gud så kul:)
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0