Kalas!

Nyss kommit hem från farmors kalas. Och det var riktigt trevligt massa smörgåstårta och vanlig tårta och sen chips, godis och ost bågar på de så nu är jag väldigt mätt kan jag lova. =)
Innan jag kom hem fick jag smälla en halvtimma på fritidsgården, åh vilken konstig känsla de var att komma tillbaka dit. haha ja, som sagt förr i tiden så var vi alltid på fritidsgården. Hur är det nu förtiden?
Umgås folk på fritidsgårdar eller är man bara ute eller hemma hos varandra?
Kommentera gärna;)
Nu ska jag lägga in bilderna som är tagna idag och kanske kommer det upp en eller två bilder i bloggen sedan:P
ha de bra tills dess=)
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: c a r r o

SVAR: Vi har inte sagt att någon "veckans blogg" avslutas imorgon kväll? Om du själv kollar på tävlingar så ser du att veckans blogg var för v1. Så då får du alltså vara med när nästa kommer upp, och anmäla dig i det inlägget.

Ha det bra!

2011-01-15 @ 21:33:37
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0