Svar på tal!

Julia: Hur skulle du känna dig om du blev kränkt 24/7?
Hej Julia! Ja du! Det var en mycket svår fråga. Själv har jag aldrig blivit kränkt 24/7.
Men däremot har man ju varit i bråk och personer har sagt saker om en som kanske inte stämmer osv. Men jag tar inte så hårt på sådant faktiskt. Är det en ''kompis'' som skulle säga eller göra någonting mot mig skulle jag bara nonchalera detta, visst kanske jag skulle bli ledsen/sur/arg och besviken, men det beror helt och hållet på vad det handlar om.
Vissa saker kan ju vara lättare att glömma än andra.
Men om de hade varit så att jag blev kränkt på ett eller annat sätt varje dag, exempelvis i skolan/ jobbet/ fritiden så vet jag inte vad jag hade tänkt riktigt. Men jag tror att en ganska vanlig tanke skulle vart ''vad gör jag för fel?'' Nä men de är en riktigt klurig fråga du ställde mig, men jag hoppas att du är nöjd över svaret.
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0