Yeeh!!

Sitter hemma hos mamma, har precis ätit mat och nu sitter jag å kollar på tv.
Hade världens värstaste natt:/ Kunde inte somna hur jag än bar mig åt och ondare och ondare i magen fick jag. Låg i soffan fram till 5 i morse då jag lyckades somna, vaknade sedan kl 8 å hur kul var det då? Inte alls kul om jag får säga de själv. låg i soffan och kollade lite på tv,n innan jag gjorde mig iordning och för att sedan bege mig till stan för att fixa lite saker.
Nu känner jag hur ögonen börjar rulla på mig så jag ska slå mig ner i soffan och hoppas på att jag somnar gott!
Kommer nog inte all blogga mer på ett tag, eftersom att mitt internet jag beställt inte har kommit än ocg mitt mobila internet har ju tydligen slutat fungera helt (A) men aja....
Vi hörs...
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0