Min kära granne!

När jag var på väg ner till tvättstugan för att kolla hur de gick med min tvätt blev jag stoppad av min granne!
Grannen: Vad gör du uppe så tidigt?
Jag: hm, jag tvättar
Grannen: Sover du aldrig?
Jag: Jo, jag gick ju upp för en stund sedan.
Grannen: Du vaknar för tidigt, men Abba är bra!
Hahahaha jag va så nära på att bryta ihop, anledningen till att hon drog upp att Abba var bra för att jag lyssna på ABBA i morses hahah. Men när jag har på en agom volym för mig så gick jag ut i trappen, visst de hördes lite men jag vette fan hur hon hör in till sig! Om hon nu inte sitter precis vid sin ytterdörr eller hon kanske sitter i trappen;)
Ja, men innan har hon i alla fall klagat på att hundar skäller och på min musik, hon kommer ut å skriker innan klockan är tio och säger att de ska vara tyst!
haha.. Så nu får jag tydligen inte vara uppe längre än till 10 och jag får  inte gå upp innan 8 hahah welcome to hell!!
En sånhär granne skulle jag velat haft! Hahah då hade han kunnat vara med på festerna ;)

Kommentarer
Postat av: M i m m i e | 17år&Gravid BF 2 mars 2011

HAHAHAHAHA stackare! x) är det hon som har dörren mitt i mot din? :p<3

2011-03-10 @ 15:00:23
URL: http://livetsomintedulever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0