Dag 11..

Dag 11 - denna veckan
Rubriken passar ju perfekt! ;)
Jagg ska börja med att säga God jul i efterskott. Hoppas att ni hade en riktigt bra jul. Min jul såg ut ungefär såhär, vaknade upp rätt tidigt på morgonen, jag, Tereza och Marika satt och åt tomtegröt och tjöta lite. Sen åkte jag hem till mamma, åt lite julmat och sådär och sen öppna vi packet, fick en vattenkokare, pengar, tavlor m.m. På kvällen kom min farbror och hämtade mig så åkte vi ut till pappa. Där satt vi och prata och fick ännu mer paket, denna gången fick jag en dammsugare, kaffebryggare, kokbok, pengar, m.m.
På lördagen åkte vi till Mellerud för att hälsa på Paulinas pappa och Britt, de va trevligt och vi åt samma goda julmat,
vart inte hemma förrens halv 2,
På söndagen åkte vi hem till farfar och åt JULMAT nu kan man väl säga att jagg är trött på den maten;) haha men men..
Sen åkte vi till min älskade lägenhet, fixade iordning här lite grann.
Igår va jag på kortbo, stätade ur mitt rum och sådär, sen åkte jag hem igen. Nu ska jag,.. hmm vet inte vad jag ska göra, men någgontingg får jag väl hitta på!
Ni får ha de så bra, pööss heej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0