Dag 2

Dag 2 - Min första kärlek:
Haha jag kommer ihåg de som att de vore igår;)
När jag gick i 3:e klass var jag så kär i en kille i min klass. Haha jag minns hur jag satt och titta på honom när han och dom andra spelade fotboll. Ja, och några dagar senare gjorde jag en såndär lapp som jag hade skriv typ '' får jag chans på dig'' så hade jag gjort två rutor en med ja och en nej som han skulle kryssa i. Jag minns att vi krama varandra och sen vart de typ ingenting mer, men jag var i alla fall överlycklig. Haha usch. Men det stadiet har väl dom flesta varit med om? :)

Nog om det. Min dag såg änna lite annorlunda ut än vad jag tänkt, hade jätte svårt för att somna igår, men jag gick och la mig vid 7 tiden i morse:S Vaknade vid 12, åt lite grann och sen for jag iväg på möte. Och om de gick bra eller dåligt vette fan så jag säger ingenting om det.
Sen var jag ju där på den andra tråkiga saken men slutade kl 3 och då åkte jag hem till mamma, somnade en stund på soffan och sen åkte jag hem igen.
Dagen har inte varit roligare än så, utan har varit jätte trött och har mestadels av kvällen legat framför tv.n.
Men nu ska jag ta en cigg och sen sätta på en film.
Natti <3
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0