Den som bara har pengar är fattig!

Den som bara har pengar är fattig.
Ja, då va de söndag igen, och då ärr det bara 5 dagar kvar till julafton! Usch de är sjukt vad tiden går för snabbt, känns som de inte var längesedan vi sa att de va exakt 6 månader kvar:o
jaja, vet inte hur julen kommer att bli riktigt ännu, de beror väl lite på. Men det blir nog jätte bra!
Nu sitter jag och kollar på LA ink och sen åker jag hem till mamma! Hon kommer och hämtar mig efter jobbet, men jag hoppas att hon skyndar sig för jag vill se på baby mama som börjar kl 9 och mamma slutar 9 så hon får ha gasen i bott! ;)
Nu ska jag ut å röka och sen göra risalamalta mumms, sen ska jag packa :D hihi så kul! Noot!
// Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0