.

Hejsan!
Morgondagen började med ett helt vanligt möte! Allt gick bra och nu är det bestämt! =) Kan ju säga att jag längtar så att få säga hej då:)
Vart i skolan en stund idag med och sen har jag bara legat hemma. Fick as ont i huvudet så jag har sovit en stund nu på kvällen, men ska alldeles strax lägga mig igen!
I morgon ska jag upp tidigt, ska jobba. Duktiga jag=)

Dag 6 - min bäste vän!
Men min bäste vän kan jag prata om allting, vi går igenom roliga och tråkiga saker tillsammans.
Jag kan lite på henne till miljoner %. Vi bråkar ibland men de går alltid över lika fort.
Kan ni gissa ut vem det är? Det är inte så svårt som ni tror men min bäste vän är faktiskt min mamma=) <3
Älskar henne<3
nu ska jag hoppa i sängen. natti natt
// rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0