God kväll..

Klockan är just nu 02:42 och jag kan inte sova:/
Har försökt att plugga en stund men jag blir Så förbannad att vissa uppgifter jag får inte finns med i böckerna, eller faktan finns inte. Så jag gav upp, jag får sätta mig med dedär i morgon.
Har varit jätte trött idag faktiskt även fast jag gick och la mig tidigt igår.
Nu har jag suttit och fixat iordning lite bilder, lagt in nya bilder från kameran och suttit och roterat å grejat, men inte blev jag tröttare förde!
Har även lyckats krossa ett glas, precis nedanför sängen och jag orkar inte dammsuga så jag tog bort de stora bitarna och så la jag en handduk över;) haha så lat som jag är, jag tar de i morgon:P
Nu ska jag ta mig en cigg och sen ska jag göra ett nytt försök och hoppas på att jag somnar! =)
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0