Maria VS Laila

Detta visste ni inte!!
Jag avgudar Maria och Laila! Jag blir glad  så fort jag ser dom. hihi Inte för att de kanske är mina förebilder på de sättet, men ja, jag bara gillar deras personligheter och deras sätt att vara människor.
När jag säger de till folk eller dom kommentarerna jag brukar slänga ur mig är ''åh, hon är så fin, hon är så grym, så cool'' ja, då säger dom flesta du är ju inte klok kolla på dom..
Ja, de är ju precis de jag gör, och jag ser inte bara de som skvallertidningarna skriver utan man får försöka hitta de andra med, personligheten. Jag barra älskar deras skratt och dom får mig att skratta, dom får mig at må bra, jag blir glad. Tur att alla människor inte bara går efter skvaller å de dåliga, hur hade då världen sett ut idag?? Hmm, de är ju frågan!!
Fantastiska människor enligt mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0