Morrn!!

GÄSP!! Inte har jag sovit speciellt mycket och lyckas jag somna så vaknar jag så nu har jag gett upp för ett tag iaf;)
Är verkligen jättejätte trött men ska alldeles strax upp och äta frukost innan julkalendern börjar.
9 December är de ju idag så de blir de 9:e avsnittet;) haha ja, jag har tråkigt. :P
Ska ringa mamma om en stund å kolla om jag måste passa hundarna idag eller om dom löser de, känns som jag måste plugga konstant hela dagen, men de går inte, för ska iväg på ett möte kl 1 och kl 5-7 är de ju såndär grejs på oden som jag jätte gärna vill gå på.
Men nu måste jag rappa på om jag skall hinna!! Hörs förmodligen sedan=) Pöss heej<3
Zillas 8 små sötsaker<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0