Vad är kärlek?

Dag 5 - Vad är kärlek?
Det är väldigt olika och för mig finns de olika slags kärlek.
Kärlek för mig är någonting viktigt och något man skall ta vara på. Man kan älska/gilla/tycka om någon men de kan ändå vara kärlek. Om man är tillsammans med någon, kan man visa sin kärlek till den personen på olika sätt. Man behandlar varandra väl men framför allt tycker om varandra som kille tjej.
Sen finns ju kärleken man ger till sin familj och det är en annan slags kärlek, även kärleken man ger till ens kompisar.
Ja, de är svårt att förklara men jag hoppas ni förstår vad jag menar.
Vad tycker ni om kärlek? vad anser ni att kärlek är för någonting? Vad betyder kärleken för er?
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0