Fin kall morgon.

Vaknade alldeles för tidigt idag, var uppe kl 6 redan:O Började självklart dagen med att ta en cigg i de verkligen kalla morgonvädret. termometern visade -9,2 grader de är ju inte sant å kallare kommer de förmodligen bli. Men va gör de igentligen? De skadar ju inte mej så mycket för jag behöver ju faktiskt inte gå ut direkt på morgonen som vissa stackare är tvungna till att göra.
Men trots de kalla vädret fick jag dragit ut miss X till bilen så hon kunde köra mej till OK, så nu sitter jag här och ska snart sätta fart med mitt pluggande samtidigt som jag ska njuta av Marabou vinter och en varm kopp te :D Bättre start på dagen kan de väl inte bli?
Är de någon som testat den nya chokladen och vet hur den smakar? Lite nyfiken;)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Haha jätte, jasså! fan om dom inte finns kvar så skjuter jag ner alla som går på bion! haha, håller tummarna! :D <3

2010-11-08 @ 11:03:11
URL: http://livetsomintedulever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0