Mina tankar kring framtiden!

Just nu är det sommarjobb som står högst upp på listan, vart de blir och vad de blir vet jag inte ännu, men jag ska på intervju på onsdag och kanske får jag svaret då! Detta jobbet är i Lysekil så i så fall packar jag mina saker och bosätter mig där HELA sommaren:D
Det andra är att hitta ett jobb här i Trollhättan i höst, antingen ett vikariat eller timmanställning, spelar ingen roll. Men samtidit ska jag läsa matte B. Till våren kommer jag att söka till högskolan chansen är dock mindre att man kommer in på våren då det inte är lika många skolor som startar upp nya kurser osv. Men annars blir det att fortsätta jobba under våren och till hösten söka på nytt. Jag kommer att söka till dom flesta högskolorna runt om i Sverige och där jag kommer in dit kommer jag senare att flytta.
Efter 3 år kanske mer beroende på hur lång tid det tog innan jag kom in på skolan, så kommer jag att komma hit till Trollhättan ( om det inte var här jag läste) Jag kommer se till att jag nu åker ut och reser, en väldigt massa. Vill till en massa ställen och jag ska försöka hinna med så många resor jag bara kan tillsammans med mina kompisar och varför inte min familj. Kanske kidnappar mina syskon och drar med dom eller mamma och pappa. Ska träffa kompisar och bara njuta av livet ungefär, festa, partaya, ja ni vet allt som är roligt.  Jag ska även ha ett jobb under denna tiden hoppas jag på. Jag hoppas också att jag har träffat min kärlek som jag vill bo tillsammans med. Senare blir de att skaffa barn, När jag njutit klart av min ungdom/ lilvuxen så har jag all tid i världen. När barnet/barnen sedan är tillräckligt stora så ska även dom få uppleva Sverige och världen precis som jag fick göra när jag var liten:) Vi ska åka utomlands bada och leka, vi ska gå på astrid lingrens värld och alla dess olika världar som finns här i Sverige och Norden!

Mina framtidsplaner i bild och text!:
Men nu återstår de bara att se om det är såhär det kommer att bli. Men ungefär såhär skulle jag kunna tänka mig ha de, men de kan komma någonting i vägen osv..
Har ni funderingar kring er framtid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0