Frågestund Del 2

Orkade inte riktigt svara på alla frågor sist, nu nu tar jag resten!
*
Vad dricker du helst till maten?: Mjölk om de finns, annars blir det vatten eller saft.
*
Vad gör du helst på påsklovet och övriga lov?: Oj. nu går jag ju inte i skolan längre, men när jag gjorde det så var det att umgås med kompisar. Vi Festa och hade kul. På påsken var jag ju med familjen. På sommrarna jobbade jag nästan alla somrar så då jobba jag och träffa kompisar och festa och sådär. Ja, de var väl samma sak på alla lov helt enkelt ;)
*
Tror du hade blivit en bra mamma, varför skaffar du inte barn?: Haha Tack tack! De värmer:) Jag är inte redo för det än. Jag har ju precis flyttat hemifrån och livet har så mycket mer att ge än de jag gjort och upplevt så när jag är klar med det så lovar jag att de ska komma en liten :D
*
Dricker du mycket alkohol?: Jag dricker, men inte speciellt mycket. Under vissa perioder kan de bli mer än vad det är i andra perioder!
*
Är du oskuld?: Nej!
*
När drack du alkohol första gången?: oj, de minns jag som de vore igår. Första gången var när jag, Therese, Vildane och Jasmina grilla i skogen. Då hade Jasmina smugglat ut små flaskor med något äckligt i hemmifrån sig. Fast det var ju inte mycket alkohol, men det var första gången jag drack. Minns den kvällen jätte väl! Hahah vilka minnen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0