Uppe med tuppen!!

Eller så har man inte gått och lagt sig ännu;) Så kan de ju vara ibland.
Har suttit sen kl 3 i natt och kollat på en massa avsnitt av andra avenyn:) Å vad jag har saknat den serien till tusen, men nu äntligen har jag lyckats ladda ner alla sesongerna:D Så nu blir det att glo igenom allt en gång till. Men de gör inte så mycket att man redan har sett dom en gång innan, för det är faktiskt väldigt mycket som man inte kommer ihåg utav dom. Speciellt på dom första avsnitten!
Om en liten stund ska jag och mimmie ut och gå med den lille söta saken Sebastian:) Och sen blir det att kanske gå hem till mig en stund! :)
Vet ännu int evad resten utavdagen erbjuder, och eftersom att jag inte sovit någonting ännu så är chansen ganska stor att jag kommer att bli väldigt trött. Fast jag har lovat mig själv att försöka vara vaken så länge som möjligt eftersom att jag inte vill vända på dygnet just nu, har ju en hel del att göra denna veckan:)
Men nu ska jag fortsätta att kolla på andra avenyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0