Lördag.

God kväll:)
Hoppas att allt är bra med er. Själv är de super. Vart en väldigt händelserik dag.
Vaknade av att jag hade världens huvudvärk och trodde ett tag där att jag skulle bli hur sjuk som helst, men så blev det inte.:)
Åkte till överby med Daniel och hans styvfar, köpte mej en kabel som jag skulle ha till något och sen alvedon:P ja, hitta ingenting annat. :/
Sen åkte vi hem till mamma en snabbis och tjöta lite med Therese å Annika som va där och sedan vart vi iväg och handlade lite mat osv...
Sen bar de av hem till Daniels mamma, där vi åt mat och hade allmänt trevligt:D Trodde att de skulle vara mycket värre än va de va:P haha, men jag är ju lite nojig när det gäller att träffa nytt folk.
Ja, och nu sitter vi härr, med varsin data.... SOCIALT?!  Haha
Men nu ska jag fortsätta att kolla på melodifestivalen... :)
Bilden är från 2008;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0