Matlagning..

Ja, just nu håller vi på att laga mat. Potatis gratäng och kyckling blir det idag:)
Hoppas att de går fort för jag är väldigt hungerig just nu. haha
Fredag idag med, vad händer för kul idag? Hmm, själv ska vi bara ta de lugnt och kolla på film, Mimmie kommer hit med.
Min käre pojk sitter och försöker installera min kära andra data. men det verkar inte gå så bra:/ Men jjag hoppas att han snart kommer på felet ^^
För övrigt ska jag nu beställa lite kropps produkter hihi, sånt är alltid lika kul:) då har man någonting att se fram emot när posten kommer:)
Men ni får ha de så bra så länge.:)
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: saba

sv: okej :)

tack jag mår bara bra! :D



2011-02-04 @ 23:19:54
URL: http://sabaamodarresii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0