VILL HA..

Fan va jagg funderar på att införskaffa mig en ''hel dräckt'' Dock har jag ju redan en rosa, men jag vill ha en till och nu fick jagg lite beslutångest vilken jag skulle välja om jag ska köpa en.
Vilken tycker ni?
Hel ljusgul eller.........
blå gul...
Hmm, de är frågan. Helst skulle jag vilja beställa hem båda två, men de går ju inte:/ Usch jag kan verkligen inte bestämma mig ifall jag ska köpa en eller inte.
Min rosa som jag har är ju verkligen väl använd, använde den hela hösten och vintern och använder den fortfarande:)
Den är ju så varm och go, när de är ruggigt/regning väder ute..
Jaja, jag får nog sova på saken så kan jag ju fråga min käre pojk vad han tycker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0