jahaja!

Ja, då va jag är igen! Somnade rätt sent igår och är vaken för tidigt idag! Men nu ligger jag i soffan och kollar på tv.
Tänkte skriva av mig lite grann och detta behöver ni inte läsa och sen kommentera, utan detta är för att lätta lite för mig! Jag har igentligen jätte mycket som jag skulle behöva skriva av mig men vill inte skriva ut allt här...
Har verkligen ingen motivation att gå till skolan över huvud taget, de känns så meningslöst och så tar jag plats för dom som verkligen vill.
Jag har sagt det flera gånger, men det är ingen utav dom som lyssnar och det är ingen som förstår!
Det är inte de att jag vill ligga hemma hela dagarna och bara slöa utan de är mer det att jag inte har motivationen, jag brukar säga att jag inte kommer upp på morgonen, men de har jag inte gjort de senaste pga att de blivit så sena nätter. Men så tänkte jag lixom att de skulle bli ändring på de, trots att jag hade jävligt svårt att somna igår så gick jag upp i tid idag, vaknade kl 7 och de va inga problem alls, drack en kopp te och tog en cigg, men jag har inte viljan, jag kommer  inte iväg, trots att jag är vaken, kläderna jag tänkt ha på mig tog jag fram igår för att de inte skulle bli problem i dag på morgonen. Men nu ligger jag ändå här i soffan och känner verkligen inte för att gå iväg!
Men men, jag ska ringa till dom sen och säga att detta nog inte är något alternativ för mig! De känns inte så just nu i alla fall...
Men men . Nu ska jag kolla om de finns något roligt på tv.n!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0