Jobb..

Hejsan.. Nu har jag äntligen satt mig till rätta, usch va skönt det var att sitta ner lite.
Börja ju jobba halv nio idag och dagens uppgift var att inventera och flytta allt kakel, kändes som om jag räkna, bar, räkna, bar osv. Och det var precis det jag gjorde. Men hade ju självklart lite rast med, eller ja en snabb en varr de ju. Vi va då hos Monica å resten å hammar ströms och några andra snickare var där så hade vi tävling typ eller man lägger lite pengar varje vecka och varje fredag lottar man ut olika viner. De va trevligt.
Sen kl 2 slutade jag för dagen och åkte med farmor till Överby, köpte mej en tak lampa till hallen och hon köpte två lampor hon skulle ha inne i sitt sovrum.
Så när jag kom hem fick jag världens chock, Hammar ströms hade varit här och satt upp parsienner men dom hade fanimej inte plockat upp sakerna igen, alltså till fönsterbrädan.. haha så de var ju det första jag fick göra nä jag kom hem, sen diska jag, bädda sängen. Precis när jag var klar kom Anneli och vi satt och prata lite och sen gjorde jag mat.. Men nu ska jag bara ta de lugnt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0