Svar på tal!

Anonym: Att du ens orkar! Hur många timmar om dagen sitter du vid bloggen? :O Måste ju typ va hela dagar, har  du inget annat för dig?
Ja, du.. ska jag vara helt ärlig så blir det inte många timmar om dagen jag sitter här. En vanlig dag kanske jag sitter 1-2 timmar Max, men det  är ju inte så att jag sitter där 1 timma åt gången, utan de blir kanske en stund då och då. Anledningen till att de blir soppas lång tid är för att man svarar på kommentarer, man läser andras bloggar osv de är ju detta som tar mesta tiden. Själva inläggen tar ju inte alls många minuter att skriva.
När jag gör ett inlägg vet jag ju vad jag ska skriva och ibland händer det att man skriver flera stycken direkt efter varandra men lägger ut dom vid olika tillfällen.. Det är så olika. Vissa dagar sitter jag inte vid bloggen alls medans jag andra dagar kanske sitter 3,4,5 timmar så mitt snitt blir väll ungefär 1-2 timmar om dagen!
Och ja, jag har faktiskt massor annat för mig, men de handlar om att prioritera så hinner man med allt man vill göra på en dag;)
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0