va fan!! man lever ju bara 1 gång;)

god dagens allihopa=)
gårdagen var hur bra som helst.. Va på Bs och firade min pappas kusin Peter som fyller 50 år idag, så grattis till honom=)
Kvällen slutade med att jag å ett gäng stod uppe på scenen och sjöng kareoke, å hur de lät vill jag inte ens gå in på eller fundera på.. haha, men man lever ju bara en gång..
Sov hemma hos Ingela i natt och stackars mig och min syster som fick dela en madrass, ett täcke och två kuddar som vi tog ifrrån soffan:P Men de gick....
Nu ska jag göra mig lite käk tänkte jag, börjar bli en aning hungerig..
Bilder från gårdagen och resten av veckan slänger jag in när mitt internet blivit normalt igen;)
Ha de bäst..=)
// Rebecka

Kommentarer
Postat av: aleks

sv;jag älskar dig vännen, ibland känns du som en syster, du är som en. angelica har tur som har en syster som dig <3

2011-01-09 @ 21:58:32
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0