GOD MORGON - GOD NATT!!

Ja, vet inte riktigt vilket jag ska skriva xD så därför skriver jag både och smart tjej ;)
Har nyligen kommit hem från jobbet, ätit lite frukost men känner mig inte trött! Men de kommer väl snart antar jag! haha
Natten har varit helt suverän, men snacka om att man blir veckovild. Började ju jobba igår (måndag) och slutar idag (tisdag) Så när jag och en annan från våran avd satt å vänta på bussen satt vi och fundera om och om igen på vad det var för dag. Men till slut dick vi fram att de va tisdag haha Antingen är de tröttheten som finns, eller så är det bara att man blandar ihop allting!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och få en härlig (natt) sömn är ju ledig ända fram till fredags kvällen tror jag. Vem vet kanske blir man inringd..
Men ni får väl ha en trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0