Sommartiiider hej snö!

Ja, som rubriken lyder, idag fick vi våran efterlängtande sommartid, men så kom den här förbaskade snön tillbaka! :( Jag som hade hoppats på att vi skulle få ännu en vacker vårdag idag, men så blev det tyvärr inte!
Dagen har erbjudit en hel del saker. När jag i morses la mig i soffan kollade jag på landet för längesedan, åh så glad jag blev, jag kollade alltid på de när jag va liten:P haha Men sen slockana jag och vakna inte förrens vid halv 1 tiden. Kanske behövde denna sömnen eller så tog jag mig bara tid till de xD
Börja sedan fixa i ordning lite i lägenheten, skruvade upp sänglampan och möblerade om bland blommorna. Ja de va la de jag hann göra för sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte ut till överby och fikade tillsammans med min goa syster och så stötte vi på mammas kompisar som höll oss sällskap. Sen bar de av till Rösta där mamma köpte matta!
När vi var på väg hem släppte mamma av mig hos farmor och där höll tapetseringen på för fullt, de va Peter som va den duktiga tapetseraren! Och köket blev jätte fint!
När jag vid åtta tiden gick hem följde Vedat med hot och tog en kopp te och så kollade vi på BB. Funderar på vad jag ska hitta på nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0