Svar på tal!

Har fått många frågningar om jag verkligen har så städat i lägenheten varje dag! eller om de bara är när jag tar kort!
Sanningen är att jag är allergisk mot saker som ligger här och var och smutts på mattan och golv. Visst brukar jag ha mina högar med kläder oftast i fåtöljen och nedanför sängen, och ibland har jag disk som väller över, men det är inte jämt.
Om de står ett glas någonstans i lägenheten å jag gått förbi de några gånger så tillslut tar jag med det ut till köket. Samma sak gäller de disken och kläderna. Det bara kliar i mina fingrar när jag ser det och tillslut är jag tvungen att plocka bort de.
Fast jag kan också säga att min säng kan vara obäddad i flera flera dagar till och med veckor, för de har jag inte ont utav, men visst ser det mycket finare ut när den är bäddad? :) Min tvätt kan ligga i tvättkorgen hur länge som helst, och jag är dålig på att boka tvättid i tid. Utan när jag verkligen behöver tvätta bokar jag tid, men de är sådana saker man lär sig hantera med tiden! Hoppas jag;)
MEN min garderob, där är det ALLTID ordning, klänningar och tröjor hänger, byxor osv är vikta, jag Älskar mina kläder och jag älskar kläder, så där vet jag precis vart sakerna ligger!! :)
Jag et inte varför denna städ mani eller vad jag ska kalla de finns i mig, men det känns som att jag trivs bättre där de är städat. Damm är det värsta jag vet, ser jag ett litet dammkorn så kommer dammsugaren fram DIREKT.
Jag tycker de är mycket roligare att ta hem folk om det är fint och städat, jag trivs då.
Tycker inte ni att de är trevligare när de är städat än när allt är en enda stor röra?
Usch för ostädat!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Det tar ju ett tag innan man börjar städa men alla gillar ju när det är rent!

2011-03-31 @ 08:43:14
URL: http://mymekka.blogg.se/
Postat av: Frida Sandin

Du fråga hur de har gått efter att ja fick min son:)

vi lever fortfarande på soc..



Bättre efter förlossningen: vi har ju en älskvärd liten son,fått lägenhet,har hur mkt stöd av släkten efter graviditeten så insåg de vilka fel de gjort.

Johnny håller på att starta eget:D



Sämre: Jadu jag har 2stödpersoner som ska kolla till mig (dock kanske 1 gång i veckan)

Sen lever vi ju på soc som sagt.

Ja har förlorat kompisar men då inser ja bara vilka dåliga vänner de är!

Finns inte så mkt bra o dåligt..ja känner mig som e ny person..mycket mognare visst ja har kvar min larviga sida oxå som tex spela in i bloggen o härma olika personer eller så men jupp sånt är livet ja lever nu med min son o ja älskar de!<3

2011-05-19 @ 11:30:08
URL: http://www.nattstad.se/frida.sandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0