Detta visste ni inte!

Jag började spela tvärflöjt när jag började i klass 2. jag fortsatte att spela till jag gick i åttan, men under åttan och nian fortsatte jag att spela på musik lektionerna. När jag sedan började på gymnasiet la jag ner allt med tvärflöjten men saknade de efter ett tag. Men nu har jag valt att börja spela igen och de känns himla skönt.
Men mitt upp i allt så har jag märkt att dom höga tonerna blir allt svårare att ta, men jag hoppas att de är för att den inte är stämd! Och om de är så att den börjar ge upp är de bara att börja spara pengar till en ny, de är ju inte de billigaste och jag har hittat några stycken men dom kostar mellan 4-6 tusen och dom begagnade är ju inte billiga dom heller. Men ska jag köpa en flöjt så vill jag helst köpa en sprillans ny!
My heart will go on.
Låten är inspelad av mig, fast inte utav bästa kvalite då mikrofonen krasar lite grann..

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Så lite så :)

2011-03-01 @ 16:49:07
URL: http://felicialangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0