Magkatarr som faan :/

Usch vaknade i morse och hade såå ont i magen! Har haft de hela dagen, fast nu börjar det bli lite bättre efter att jag varit i mammas medicin skåp! :P
Har haft fullt upp ändå idag var först ute och gick en liten morgon promenad, sedan gick jag till farmors jobb vi skulle åka och kolla efter någonting hon kunde ha på sin vägg i köket, dock hittatde vi ingenting så det blev en fika i Vänersborgs city! Gud vilka minnen jag fick upp när vi traskade runt där borta! Bästa tiden i mitt liiv och saknar det enormt! Och framförallt saknar jag alla mina underbara klasskamrater.
Ja, nu ska jag bara ta de lugnt och hoppas på att magkatarren ska ge sig så jag sedan kan leva som vanligt! I morgon skall jag åka och kolla på klänning och skor som jag kan ha på mig på brölloppet som snart börjar närma sig!
Någonstans där borta finns min dröm! Jag ska bara hinna ifatt den...

Kommentarer
Postat av: aleks

sv; tack<3

2011-05-10 @ 23:03:43
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0